< >

عـکس

ساخت كد آهنگ

ساخت كد موزیک آنلاین

اسلایدر







| شنبه 8 بهمن 1390برچسب:,

| 9:13


 


یه قلب تنها ، مونده رو دستم

خدای من دوباره تنهام

گرفته حالم ازاین زمونه
با کی میگرده ، خدا میدونه

خدای من دوباره تنهام

گریم میگیره هر روز و هر شب
تا اسم عشقم میاد روی لب

یادش میوفتم میشم دیوونه
دلم میگیره همش بهونه

خدای من دوباره تنهام

حالا که میری واسم دعا کن
برای مرگم خدا خدا کن

بارونم امشب داره میباره
دوباره این دل آروم نداره

میترسم آخر دووم نیارم
نشونه ای هم ازت ندارم

خدای من دوباره تنهام

خودم میخواستم از هم جداشیم
با چشمای هم غریبه باشیم

شدم پشیمون تمومه کارم
دیگه از امروز عشقی ندارم

دلم شکسته ، خیلی گرفتم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دلشكسته اي به نام محمد | لينک ثابت | موضوع: <-PostCategory-> |